torsdag 6 februari 2014

JAG VILL ATT FRÖKEN SKA BE OM FÖRLÅTELSE

Idag gick inte jag till skolmatsalen. Jag bara satt i trappa och tittade genom fönstret.Tora Holm och mina klasskamrater som äta lunch. Jag var mycket ledsen och arg på henne eftersom hon inte var snäll med mig.


I skolmatsalen min syster Irma och andra barnen tar deras mat och gå sitta bredvid bordet. Nar min syster vill äta sin mat hon lyfta huvudet och såg jag genom fönstret. Jag var ensam och sorgsen. Hon titta alla klasskamrater och lärare så plötslig Irma reser sig från stolen och gå sitta utanför i trappa bredvid jag och ta mina händer
I skolmatsalen efter en stund följt Arton också. Tillslut alla eleverna gick utanför och sitta bredvid jag och min syster, lämna Fröken och andra lärare i skolmatsalen. Sen nar Einar vill gå ut Fröken börja prata till honom om eleverna och såg till Einar av ropar eleverna in i skolmatsalen.
Nar Einar gick ut han sitar bredvid jag och min syster och hälsar på mig i finska.


Efter en stund Fröken komma ut i lite steg och sitar bredvid mig. Tara Holm såg obekväm ut när hon bad om ursäkt till mig och fråga om jag kan ta min syster äta. Jag stirrade fröken och tillslut jag min syster och alla klasskamrater och Einar gick in i skolmatsal lämna. Fröken som återstod ensam i trappa och gråta.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att din Rubrik passar bra med nivå 2. Det passar med rubriken i hela testen. Stycke-markering är steg 4. Användning av tecken är nivå 3.

    SvaraRadera